Thuiskomst

15 september 2016 - Oud-Turnhout, België

Na een lange vlucht van 10 uur komen we aan in Londen, hier moeten we 4 uur wachten tot we op onze aller laatste vlucht stappen.

We kijken nu wel echt uit om iedereen terug te zien!!

De vlucht van LA naar Londen hebben we niet geslapen maar we hebben een powernap gehad van 20 min op onze laatste vlucht! :)

Aangekomen in Brussel hebben we nog een laatsten stempel in ons paspoort gevraagd van ons eigen landje :)

Daar de rugzakken ophalen maar dat duurde wat langer dan verwacht... Maar dan mochten we eindelijk terug naar onzen familie wat een fijn gevoel om iedereen weer terug vast tegen pakken!!

Wij hebben nog 1 week vakantie genomen in België voor heel de familie terug te zien en natuurlijk een feestje mee te pikken.

We hebben zelf ook een bbq gegeven voor onzeker vrienden! Het was super gezellig!

Alles is a opgeruimd van onze wereldreis. We hebben in elk l'andouillette een souvenir gekocht maar daar zullen we iets moois van maken als we ons eigen stekje hebben :)

Nu heeft jeroen er ook al terug een week werken opzitten.
Het was net alsof jeroen maar even weg is geweest :)

Tinne mag 1 oktober terug starten...

Op naar ons nieuwe doel :)

We beloven dat we niet meer een jaar zullen weg gaan :)

Wij hopen dat jullie ook een beetje hebben kunnen meegenieten van onze reis :)

Sorry voor onze schrijf fouten!!!

En voor diegene die we nog niet hebben gezien, tot snel!!!

We willen nog graag 1 dingetje zeggen : als je een wereldreis wilt maken, dat kan! Iedereen kan dat je maakt het zo duur als je zelf wilt en het is de mooiste ervaring die we tot nu toe hebben gehad!

We zijn nog altijd samen, we zijn zelfs verloofd :)

Dus als je zoiets in je hoofd het
JUST DO IT!!!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mohamed El Khouchali:
    28 september 2016
    Ik vind het een heel interessant reis geweest,i k wens jullie een leven vol met succes en liefde.
  2. Mama:
    29 september 2016
    wat was het leuk om jullie te volgen via deze blog! ik heb steeds met veel plezier jullie verhalen gelezen en de prachtige foto's bekeken!!
    We zijn heel blij dat jullie samen weer veilig en gezond aankomen zijn in België!! We vinden het heel leuk dat jullie verloofd zijn en we wensen jullie samen 'n heel gelukkig leven toe!! XXX
  3. Marina wagemans:
    29 september 2016
    Wat een mooie afsluiter van dit mooie jaar. XXX Tanteke.