De laatste dagen van de wereldreis...

5 september 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hier zijn we dan weer, Los Angeles.

Een kleine 2 maanden geleden zijn we hier gestart aan ons laatste avontuur van de reis.

We slapen de komende dagen in Santa Monica vlak bij het strand.

We zijn ook nog een dagje naar Hollywood gegaan.
We hebben het huis gezien van Astrid Bryan, fresh prince of bel air en the playboy mansion :)

We zijn ook nog naar het Hollywood sign geweest en the Griffith house.

Tinne haar verjaardag hebben we lekker op het strand gevierd met een leuke wandeling naar Venice Beach.

De laatste dag hebben we alles ingepakt en nog de laatste momenten genoten van The Pacific ocean :)

Nu zitten we op het vliegveld van Los Angeles te wachten op onze vlucht.

Ons avontuur is bijna voorbij maar we hebben een onvergetelijke ervaring bij!

Onze blogging stopt nog niet onmiddellijk dus jullie zullen snel nog van ons horen!!!

De laatste foto's van de vakantie komen er ook zo snel mogelijk op alsof we thuis zijn!

Op naar ons eigen bedje :)

We hebben het super leuk en goed gehad het afgelopen jaar!!!

Tot snel.........

1. Mama:
    10 september 2016
    Jippy!!!! jullie komen eindelijk gezond en wel naar huis!!!
    het was idd. een onvergetelijk jaar voor jullie, maar zeker ook voor ons! het was altijd heel leuk om jullie blog te lezen en alle mooi foto's te bekijken!! al met al is het jaar toch voorbij gevlogen....maar nu eerst WELKOM THUIS en veel succes met jullie volgende plannen! Veel liefs voor jullie tweetjes van mama xxx
  2. Marina wagemans:
    10 september 2016
    Welkom thuis Tinne en Jeroen. Spring eens binnen met,jullie verhalen. XXX Tanteke.