Monterey - Santa Barbara - Los Angeles

1 september 2016 - Santa Barbara County, Verenigde Staten

Na een zalig rustige nacht boven op de berg rijden we terug naar beneden om aan de zee te gaan ontbijten.

Na een zalig ontbijt aan zee rijden we door naar San Luis Obispo. Een gezellig klein dorp waar we lekker hebben geluncht.
's avonds zijn we naar de drive-in movie geweest.
Dat vonden we heel erg leuk!

We zijn ook bij Avila beach geweest, dit is een badplaats met een leuke maar heel kleine boulevard.

Van hieruit rijden we naar Santa Barbara.
Santa Barbara is 1 van de duurste steden van heel Amerika...
Wel heel erg gezellig met leuke stranden en een leuk Downtown.

Hier is wel een groot probleem en dat is dat we absoluut niet op openbare weg mogen parkeren om te slapen in onze camper.

's avonds hebben we gekookt met zicht op zee en hebben we wat nagedacht over een plaats voor 's nachts.

Toen kwam er plots een vriendelijke man voorbij wandelen en vroeg ons waar we vandaan kwamen. En zo zijn we aan de praat geraakt en hij wist dat je hier niet mag wild kamperen.
Dus stelde hij voor om bij hem thuis op de oprit te komen staan, dit was dus een perfecte gelegenheid :)

Toen we bij hem thuis aankwamen werden we open ontvangen door zijn vrouw.
Ze hebben zelfs een kamer met badkamer vrij voor ons. Wat een luxe!!! Hier zijn we 5 dagen gebleven.
We mochten ook fietsen lenen, dus hebben we een dag met de fiets door Santa Barbara gereden. We kregen ook veel tips van ze dus dat was echt super leuk en heel erg vriendelijk van de familie Beck!!
We zijn ook een voormiddag naar Solvang gereden.
Dat is een Deense community.
We vonden het maar een Tourist trap!! We hebben er wel lekker ontbeten er was eigenlijk niet echt iets te zien!

We besluiten dan om de familie Beck te verlaten op zondag.
Maandag is het Laber day...
Het is verlengd weekend voor de Amerikanen. Het laatste weekend voor iedereen terug naar school moet of moet gaan werken dus het is overal super druk!

Wij rijden nu terug naar Los Angeles, onze aller laatste stop van onze wereldreis...

We maken nog een korte stop in Ventura waar we lunchen.

Nu op naar Los Angeles!