Wetland cruise

10 mei 2016 - Billabong, Australië

's ochtends rijden we richting kakadu national park. Net voor kakadu is Mary River National Park.
Hier gaan we een boottocht doen met zonsondergang.

En weer prachtige natuur in the wetlands van Noord Australië.
Met deze tocht zien we onze eerste echte wilde saltie's dat zijn de zout water krokodillen. De grootste soort krokodillen.
We hebben er 5 gezien. Wat een gigantische beesten.
We hebben ook heel veel soorten vogels gezien. Van heel groot tot heel klein die zelf over het water liepen.
Was echt een leuke afsluiter van onze Australië trip.

Alles ingepakt en de jeep vanbinnen gepoetst.
Nog even door Darwin gereden en om 4 uur naar Apollo gereden.

In discussie gegaan om onze 200 aud terug te krijgen van ons avontuur toen we vast gereden waren. Maar kregen echt niks terug. Jammer maar we gaan er onze dag niet door laten verpesten.
In ieder geval huur aub nooit bij Apollo of cheapa campa!!! Afzetters!!!

Met de taxi naar The Cavanagh hotel en daar werden we heel erg vriendelijk ontvangen we mochten onze rugzak veilig in een opberg kamer zetten en zelfs zwemmen.

We hebben hier 's avonds lekker gegeten en om half 11 vertrokken naar het vliegveld. Een korte nacht in het vliegtuig brengt ons terug naar Sydney waar we een rustige dag hebben alvorens onze reis naar chili.

We moeten om 8 uur op het vliegveld zijn. Onze reis zal ongeveer 17 uur duren om uiteindelijk dezelfde dag 3 uur later aan te komen in Santiago.

Op naar ons nieuwe avontuur!!
Tot in Santiago!

Van reisblog naar fotoboek