Bangkok ~ dag 3

8 november 2015 - Bangkok, Thailand

Sa wat dee kha/krub
Vandaag lekker optijd opgestaan, we zijn eerst naar een grote shopping mall geweest voor
onze simkaarten te halen. dan hebben we ook terug internet en kunnen we in de stad dingen opzoeken.
Dan hebben we de skytrain genomen naar de Chao Phaya rivier.
Daar kun je een boot nemen die naar verschillende bezienswaardigheden vaart.
we zijn eraf gegaan bij Wat Pho dat is de tempel van de liggende bhudda.
Een heel mooi gebouwen complex met natuurlijk de tempel erbij waar een enorm grote goude bhudda in ligt.
Van daar uit wilde we naar het oud koninglijke palijs gaan maar dat bleek maar tot half 4 open te zijn...
Dus dat zal voor morgen zijn.
Van daar uit is Khao San Road gemakkelijk en snel te voet te bereiken dus dan maar terug naar daar.
Daar hebben we dan ook de rest van de dag vertoeft, lekker op het terras gezeten met een frisse thaise pint.
een beetje praten met de mensen rondom ons, het zijn toch 90% backpackers dus altijd leuk en interresant om verhalen,
en ervaringen uit te delen.
dan zijn we 's avonds onze reis naar Ko Tao maar gaan boeken want we hadden ook al zelf aan het uitzoeken geweeest en het komt
toch allemaal op hetzelfde neer.
MMMM daarna hebben we zalige thaise curry gegeten dat was echt lekker.