Bangkok ~ Koh Tao

8 november 2015 - Koh Tao, Thailand

sa wat dee kha/krub
Vandaag zijn we weer optijd opgestaan, eerst een wasje gedaan zodat alle kleren nog eens gewassen zijn met een machine...
en dan op naar het oud koninglijk paleis. Voor de tweede keer dan, want gisteren stonden we voor een gesloten deur.
Ter plaatse doen we onze pijpen nog aan onze afritsbroek, want zonder gepaste kleding kom je er niet in.
Het is super mooi, alles afgewerkt in goud, mooi onderhouden, kortom zijn 500 bath waard.
We zijn er wel eventjes zoet, dus als we buiten komen is er niet meer genoeg tijd om naar de andere tempels te gaan.
Dan maar effe chillen op het grasplein voor het paleis met een muziekje erbij.
Op koh san road hebben we s'avonds nog 3 leuke Amerikanen leren kennen die ons willen ontvangen
als we naar LA komen... ideaal! En een super tof spel geleerd "slapps" je word er alleen wat snel zat van.
Maar zeker nog iets wat we veel gaan spelen met andere backpackers.
Voor we Bangkok morgen zouden verlaten wilden we vanavond zeker China Town nog meepikken, bekend van the hangover.
veel eetkraamjes met chinese specialeiten waar wij nog nooit van gehoord hebben, maar als we vragen wat het is
horen ze het ook in keulen donderen. Geen woord engels kunnen die chinezen. Spijtig, want het zou leuk geweest zijn
als we nog iets konden bijleren. De straat was een pak korter dan we dachten, dus hadden we het vrij rap gezien.
De metro naar huis dan maar. Tegen dat we daar zijn is het tijd om te gaan slapen want morgen alles weer inpakken
want we gaan met de nachtbus naar Koh Tao.
Na we de volgende dag alles hebben ingepakt en onze rugzakken zijn gaan afzetten aan het boekingskantoortje
nemen we nog een heerlijke masage en we kunnen vertrekken.
Het is een rit van 10 uur, maar ze stoppen om middernacht wel een uur om iets te kunnen eten...
Wie stopt er nu in het midden van de nacht.Moet je normaal niet slapen op een nachtbus??
Maar misschien maar goed dat we gestopt zijn want we komen om 3 uur aan op de pier van Chumpon waar helemaal
Niets te zien is, buiten een toilet waar je niet in kan en 100000 muggen. Er zit niets ander op dan te wachten tot
half 7, en op de ferry kunnen.