Koh Tao

9 november 2015 - Ko Tao, Thailand

Optijd opstaan vandaag!
we worden om half 9 opgehaald maar we moesten de rugzakken nog inpakken.
Vandaag gaan we op 5 verschillende plaatsen snorkelen :)
we hadden een gratis taxi tot aan de pier omdat we die toer hadden geboekt dus hebben we gelijk onze rugzakken meegenomen.
Die we in het kantoor mochten laten staan tot na de snorkel toer.
Het waren 5 mooie plaatsen om te snorkelen maar niet de mooiste die we al hebben gezien...
Maar het was wel mooi hoor, 1 tegenvaller een heel erg harde stortbui, maar geen nood! een uurtje later scheen de zon terug.
Bij gevolg dat Jeroen z`n schouder zijn verbrand...
We hebben vandaag ook onze 1ste haai gezien :) dat was leuk om te zien een zwarpunt rif haai.
De foto´s komen eraan van het snorkelen.
Eenmaal terug aan wal zijn we opzoek gegaan naar een hostel of guesthouse, en ook vrij snel een gevonden, wel met fan
maar dat moeten we maar gewoon geraken.
Nog een lekker pizza gaan eten want op dit eiland vind je amper thais eten omdat er zoveel toeristen zijn...
En een boot geboekt voor de volgende dag naar Koh Phagnan te gaan.