Koh Phangan

10 november 2015 - Ko Pha Ngan, Thailand

Vandaag nemen we da boot naar Koh Phangan.
Om 10 uur vertrokken met zon om kwart over 10 dik wolkenpak boven ons hoofd,
om kwart voor 11 storm op zee, de zee was zo wild de boot ging op en neer...
Niet goed voor onze maag :)
eerst zaten we buiten en toen we naar binnen wilden gaan waren de deuren op slot, oh nee....
Na een paar keer heel hard op het glas van de deur te slagen hadden ze ons toch gezien, gelukkig.
Na een helse vaart van 2 uur komen we aan op Koh Phangan.
Wat nu hier zijn blijkbaar niet echt hotels of hostels in de buurt dus toch maar taxi nemen.
Dat bleek al een stuk goedkoper te zijn dan op Koh tao.
Een vriendelijke vrouw had ons een mooi hotel aangeboden voor een mooie prijs een bungalow aan zee voor 300 bath.
Dat was weer te mooi om waar te zijn natuurlijk, bungalow niet eens bekeken een aan zee koste 800 bath en dat vonden we al te stom,
dat ze eerst een aanbieden voor 300 en als we daar dan aankomen is het in 1 keer 500 bath meer.
Daar trappen we niet in dus gewoon vertrokken en beginnen wandelen over het strand, we kwamen een heel mooi hotel tegen met leuke bungalows.
Tot we de prijs natuurlijk weer hoorden en dan hebben we daar maar gevraagt waar we een hostel kunnen vinden en dat was niet zo ver dus verder wandelen.
Ja een super tof hostel met nette kamers voor 150 bath per bed ideaal 6 bedden op een kamer.
allemaal toffe mensen op de kamer.