Koh Phangan dag 2

11 november 2015 - Ko Pha Ngan, Thailand

Vandaag zijn we al om 8 uur vertrokken met onze scooter,
We gaan het eiland verkennen :)
Zalig met het zonnetje op ons gezicht rijden we naar het zuid west van het eiland, maar daar viel weinig te zien.
Dan maar richting het noorden, onderweg bij mooie watervallen een wandeling gedaan naar een view point.
Dat was een flinke klim, maar de het loont zich wel met een super mooi uitzicht!!!
Op de terug weg naar beneden is Tinne uitgeschoven en haar voet flink bezeerd, dus dat was niet zo leuk.
Eenmaal beneden direct koud water gekocht en op haar voet gelegd.
Van daaruit ging de trip verder naar de vologende waterval waar je zelfs kon zwemmen wij zijn er gewoon met onze benen in gaan staan,
omdat het weer flink aant omslagen was en we hadden weinig zin om ons te moeten omkleden in de gietende regen,
en ja hoor goed dat we dat hadden gedaan want we waren er net weg en het begon te druppelen en nog geen 10 min later
was het aant gieten met een serieus onweer erbij.
Dan maar ergens gaan lunchen. En dat doen we weer goed weer een tafel tegen het water... en onder een afdak :)
Prachtig zicht over eten we lekker thais eten en zien we de storm boven zee vergroten en heviger worden.
Op ons gemakje gegeten en dan toch maar terug op de scooter gesprongen om verder te gaan verkennen al maar goed dat tinne
aan onze decibel poncho´s had gedacht, dus met onze poncho´s aan blij verder gereden :)
We dachten dat we naar het volgende strand aant rijden waren en in 1 keer stonden we aan de pier waar we aangekomen zijn met de boot.
Vlak bij het hostel dus... :s
Dan maar terug naar het hostel om even wat te chillen en naar het toilet te gaan.
Maar toen kregen we allebij een beetje buikpijn en hebben we maar besloten om "thuis" te blijven.
We zijn vanavond in een thais restaurant gaan eten zoals vanmiddag nu alleen maar hopen dat we niet nog meer buikkrampen krijgen :)
daarna nog een kleine rit met de scooter voor de benzine op te rijden ...
nu lekker aan de bar wat praten met andere backpackers en pintje drinken.