Koh Phangan naar Bangkok

12 november 2015 - Bangkok, Thailand

Optijd opstaan vandaag vertrekken we van het eiland,
het weer valt echt tegen dus toch maar terug richting bangkok.
Tinne is ondertussen ook echt ziek geworden, heel erg veel buikkrampen.
we moet lang reizen vandaag dus dat is niet zo leuk voor haar.
Vandaag begint onze trip van Koh Phangan naar Suratthani met de boot dat was een 2 uurtjes varen,
daarna anderhalf uur in de bus naar het treinstation van suratthani.
Daar hebben een nachttrein geboekt naar Bangkok dat is ook nog eens 12 urr op de trein zitten.
Dus we hebben niet echt een boeiende dag vandaag.
Eenmaal aangekomen in Bangkok opzoek naar een prive kamer die niet te duur is op khao san road,
we hebben een mooie propere kamer met prive badkamer, dus dan kan tinne op de kamer blijven en wat uitzieken en jeroen
wat rond hangen op khao san road.
zo zal dat een paar dagen zijn daarom hebben we nu niet echt veel boeiends te vertellen op onze blog.
We zijn ondertussen 15 november en tinne is nog altijd ziek, ze is ondertussen wel begonnen met een antibiotica kuur.
als tinne morgen beter is gaan we naar ayuttthaya, dat was de vroegere hoofdstad van Thailand.
400 jaar lang...
meer info krijgen jullie erover als we er zijn geweest.
we zullen jullie laten weten als we weer wat boeiend te vertellen hebben op onze blog.