Bangkok

8 november 2015 - Bangkok, Thailand

Sa wat dee kha/krub
Hallo
Na een vlucht van 8 uur eindelijk aangekomen in Thailand.
Nadat we onze visum geregeld hebben zijn we nog wat gaan eten op het vliegveld.
We moesten toch wachten op onze couch surf host tot ze klaar was met werken.
Daarna zijn we opzoek gegaan naar de trein, want we hebben perfect uitgelegd gekregen hoe we met het openbaar
vervoer tot in bangkok centrum geraken, dus dat was weer mooi meegenomen.
Ze stond ons op te wachten in het metro station van lat prao, ideaal dat blijkt 10 min wandelen zijn van haar kamer.
Wat een super kamer het lijkt wel een hotel, we hebben airco, wifi, eigen badkamer en terras, beneden in het gebouw staan er wasmachines
die we ook kunnen gebruiken.(zalig de kleren eens wassen met een machine)
Nadat we ons hebben opgefrist zijn we naar een avond markt in de buurt gegaan met de meiden en gezellig nog iets gaan drinken.
Dan optijd terug naar het appartement want we waren eigenlijk wel moe, we hadden er dan ook een reis op zitten van 20 uur.(van hotel tot kamer)
we hebben nog een machine was gedaan en daarna gaan slapen.