Koh Tao

8 november 2015 - Ko Tao, Thailand

Na een tocht van 3 en half uur varen bereiken we het kleine eilandje Koh Tao.
Dit eiland staat bekend om een duik brevet te halen een padi genaamd...
Maar dat hebben we niet gedaan ookal was het best goedkoop tegenover belgische prijs voor een padi,
het koste 250€ voor 5 dagen cursus en 7 keer duiken waarvan 2 keer in een zwembad...
Dat was een beetje te duur voor ons omdat we naar ons budget moeten kijken en we konden het daarna,
in de loop van onze wereldreis toch niet meer gebruiken.
Hebben we maar besloten om te gaan snorkelen wat ook erg mooi is hier!!!
We waren echt blij dat we dat hebben gedaan want het regent hier regelmatig per dag en dan zie je toch niet zo`n
mooie dingen onder water.
We hebben een hostel aan de zee geboekt, voor het eerst in een dorm want dat koste evenveel als een kamer alleen maar de kamer
was zonder airco en en de dorm met airco...
uiteindelijk hadden we de dorm van 4 personen toch nog voor ons alleen :)
We hadden al een klein koraal rif voor ons hotel, zalig direct de zee in met de duikbrillen.
Na de middag zijn we opzoek gegaan naar een snorkeltoer, en nog wat rondgewandelt in de straten.
`s avonds lekker op het terras gegeten aan het strand :) dat is vakantie