conclusie India

3 november 2015 - Madras, India

Onze conclusie van India.
India is een land waar heel veel rijkdom is maar er is ook een enorme armoede in dit land.
De tempels in India zijn meestal heel erg mooi aan de buitenkand maar binnen valt er niks te zien,
en de domeinen rond alle bezienswaardigheden zijn erg slecht onderhouden, maar dat komt ook door hun eigen volk,
die geen respect hebben voor de natuur of ook maar iets, nee ook niet voor toeristen.
We hebben geleerd om niemand te vertrouwen en zeker niet in India, de Mensen daar zijn;
- egoistisch
- vuil
- arrogant
- schijnheilig
- onbetrouwbaar
Ze proberen allemaal je vertrouwen te winnen om daarna je zo hard de das om te doen dat je ook eigenlijk niet meer terug kunt.
Maar nu even de goede punten van India.
India heeft natuurlijk ook goede punten bijvoorbeeld de natuur in Kerala dat is onbeschrijfelijk mooi!!!
de stranden in west India zijn ook geweldig mooi.
En natuurlijk niet te vergeten de Taj Mahal dat natuurlijk de hele wereld kent.
India is een enorm groot land wij kunnen natuurlijk ook alleen maar beoordelen over wat Wij hebben gezien.
India heeft veel meer te bieden dan wat wij hebben gezien maar we denken dat we wel de mooiere plaatsen hebben gezien.
Wij zijn erg blij dat we dit land hebben mogen ontdekken en hebben kunnen zien!!!
Wij zouden niet snel terug naar India gaan maar als we terug zouden gaan zal het zeker om de natuur te zien zijn!!!