Chennai

2 november 2015 - Chennai, India

De 4 dagen in Chennai vullen we rustig op, de stad is hier echt niet aangenaam.      Het is dus de moment om filmpjes en foto's op de laptop te zetten, en om nog wat nieuwe muziek te downloaden.  We hebben ook al eens de treinrit naar het vliegveld genomen, om te kijken waar we moesten afstappen en hoe we dan het beste konden gaan.  Ook zijn we nog gespot bij een super modern shopping center, ongeveer 3x zo groot als het Weinegem shopping center. Er was zelfs een luxe cinema in, waar we ook gebruik van gemaakt hebben. We hebben een Bollywood film gekeken, helemaal in het Hindi. we hebben er dus niets van verstaan, maar konden het verhaal wel een beetje volgen. Het ging over het liven in de achterbuurten in Delhi. Mooi om te zien, maar wel hard allemaal.                                                                                                                  Voor de rest was hier eigenlijk niets te zien voor ons, dus we zijn blij dat we onze rugzak weer konden inpakken voor onze volgende stop, Thailand.

1. Mama:
    2 november 2015
    Hele goeie reis! Op naar the next ADVENTURE!
    Veel plezier!! Xxx