Bharatpur 9-10 ~ 10-10

15 oktober 2015 - Bharatpur, India

vandaag een vrij rustige dag gehad,

We zijn in Agra opgestaan en gaan ontbijten viel redelijk mee, jeroen heeft een omelet op en tinne een paar toosten met boter en jam. daarna zijn we vertrokken naar Bharatpur, dat is een stad/dorp. Wij denken dat ze dat hier hebben gemaakt omdat hier een natuurpark is, dit is eigenlijk gewoon 1 weg met wat hotels erbij...

Aangekomen in het hotel dachten we van oei waar gaan we weer terecht komen, tot we op de kamer kwamen SUPER mooie kamer, met een zithoek erbij eigenlijk alles wat je nodig hebt als 'luxe backpacker' ;)

Even de kamer verkent en dan hop naar het natuurpark. We werden aangeraden om een riksja te nemen, dus hebben we dat maar gedaan vanuit het hotel, aan de inkom van het park inkom betaald en een gids erbij genomen die fietste de hele tijd naast ons met de nodige uitleg. We vonden het om den duur wel beetje zielig voor de fietser die ons voort trok...we hadden uitgerekend, hij verdiende 0,004 eurocent per kilo per uur om ons voort te trekken .. ooit vind je de job van je leven ;)

Het was een aangename verassing, veel wilde dieren gezien, maar daar hebben we foto's van dus je zal het wel zien. Na 4 uur in het park rondgefietst te worden ging de zon onder en werden we netjes terug voor ons hotel afgezet. Lekker gaan eten in het restaurant van het hotel, das de eerste keer dat we dat we doen, maar vermits onze kamer zo proper is durfde we dat wel ;)

Super gegeten het beste tot nu toe maar we hebben nu ook Chineese dingen erbij genomen dat scheelt misschien :) morgen weer een nieuw avontuur richting Jaipur The pink city of Rajasthan.

Namaste!!!!!