delhi 12-10 ~ 13-10

12 oktober 2015 - Delhi, India

hoi

Vandaag rijden we terug naar New Delhi...  wat een rit, heel de tijd, 6 uur aan een stuk volle zon in onze nek en op ons achterhoofd, en de weg vol bobbels... als je denk dat de belgische wegen slecht zijn, denk dan maar rap iets anders.

Terug in de stad aangekomen, nog vlug het laatste treinticket ophalen en dan naar het hotel. De buurt ziet er wel leuk uit, een vrij moderne winkelstraat met kraampjes ervoor waar ze prulletjes verkopen.

Het hotel is andere koek, vieze kamer, geen lakens op het bed, al meteen een kakkerlak die we konden vermoorden, BAH!

Jeroen heeft naar het toeristen bureau gebeld en meteen een ander hotel geeist. Na een half uurtje konden we weer in de taxi om een stukje verder te rijden naar het volgende hotel, we mochten kiezen uit 4 kamers, maar degene die ze ons eerst hadden laten zien was de enige die fris rook, dus de keuze was rap gemaakt.

We zijn even door de winkelstraat gelopen en dan iets gaan eten,                           Mc Donalds,.. niet te eten, en allebij nog eens goed ziek geweest ook. Hadden we maar weer rijst gegeten, was het enige wat ik kon denken toen ik op het toilet zat.