far north

20 februari 2016 - Far North District, Nieuw-Zeeland

Yes eindelijk vandaag is de grote dag,

onze camper!!!

Hier kijken we al even naar uit omdat we tot in Auckland nooit zelf hebben kunnen koken.

Dan zal je denken op restaurant gaan is toch leuk, ja idd maar niet voor 4 maanden en dat elke dag.

We rijden eerst naar het noorden van Auckland.

Daar is de Bay of islands, onderweg komen we heel erg veel mooie baaien tegen waar we natuurlijk ook een keer hebben gezwommen.

Het water was fris maar toch lekker om voor een duik te nemen :).

Uiteindelijk hebben we beslist om niet helemaal tot het noordelijkste puntje te rijden omdat er zoveel te doen in nz moeten we kijken wat we kunnen skippen.

Na dat we het Noorden hebben verkent en een beetje gewoon geraken aan ons camping leven (we proberen zoveel mogelijk gratis camping te nemen) gaan we terug zuidelijker.

We nemen eerst nog een gratis camping voor we door Auckland moeten rijden. Deze camping is tot nu toe wel de leukste, we onze eigen buiten badkamer gemaakt waar we dan 's avonds ook lekker een frisse douche hebben genomen want ja idd we hebben douche en toilet bij maar die moeten we wel buiten zetten en hangen.

De dag erop rijden we dan langs Auckland naar het zuiden net voorbij Auckland hebben we terug een luxe gratis camping, hier is zelfs een gratis douche en toilet met muziek :)

1. Anneke van Erp:
    23 februari 2016
    Even een correctie, ja ja de jaartjes gaan een beetje tellen. Jij hebt toch geluk met Tinne de chaufeur..