nieuw zeeland auckland

16 februari 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hello,

Na 15 uur komen we aan in Auckland.

Volgens vele het mooiste land ter wereld.

We zijn heel erg benieuwd naar het land en kunnen niet wachten op onze campervan.

Maar eerst nog 3 dagen Auckland city.

In Auckland is niet echt veel te zien, qua mensen lijkt het wel of we terug in Azië zitten.

De stad is ook heel heuvelachtig, en buiten de skytower en de haven is er niet echt veel te zien.

Dus hebben we 3 dagen niet veel gedaan buiten een beetje gewandeld in de stad en kleine boodschappen voor de camper.

We hebben ook een bankrekening geopend en een simkaart gekocht.

We hebben hier een hostel met super slechte bedden dus weinig slapen.

Het fijne aan de hostels in nz is dat ze een keuken hebben dus kunnen we eindelijk terug koken!

De eerste dag zijn we naar een Belgisch café geweest en hebben we een zalige pint gedronken en een super steak gegeten :)

Op Robbert zijn verjaardag mogen wij onze camper gaan halen dus feest voor ons allemaal :)

Het Nieuw Zeeland avontuur kan beginnen :)