Kings Canyon

2 mei 2016 - Kings Canyon, Australië

Vandaag hebben we eens goed uitgeslapen!!

Vannacht hebben we dingo's horen janken. :)

Om half 10 's ochtends zijn we vertrokken naar kings Canyon om de rim wandeling te gaan doen.

Dat is eerst een steile klim naar de top van kings Canyon om daarna over de rim te wandelen.
Een hoogte punt van ons Australië avontuur!! Zo mooi!!!

De foto's zullen het duidelijk maken :)

Na een prachtige wandeling van 3 uur rijden we West Mc Donell in.
Een nationaal park met enkele wandelingen. Kings Canyon ligt aan de rand van het park.

We stoppen aan een look out de zon is aan het zakken en wij hebben uitzicht op Gasses Bluff. Dat zijn 3 kraters bij elkaar. Prachtig om te zien van deze hoogte!! We kunnen hier zo ver kijken!!
Onderweg hebben we nog wilde kamelen en paarden gezien.

Achteraf stoppen we nog om te gaan kamperen, de zon maakt nu prachtige kleuren van de wolken die er hangen!
Wat houden we toch van reizen :)

Morgen gaan we enkele wandelingen maken in het park.