Lima

22 mei 2016 - Lima, Peru

Na een korte vlucht van 4 uur komen we aan in Lima.
De hoofdstad van Peru.
We hebben een hotel geboekt in het midden van de stad, hier spreken we ook af met Dragoman.

Met de taxi naar het hotel was een beetje zoals in een taxi in Azië, zelfs bijna vergelijkbaar met India :)

Lima is wel properder dan India maar druk druk druk en wie het grootste is krijgt voorrang :)

's avonds hebben we niet veel meer gedaan, iets gaan eten en dan naar bed. De dag erop hebben we de stad verkent en blijkbaar was er een verjaardag van iets maar we zijn er niet achter gekomen van wat :), het was in ieder geval wel leuk om te zien. Allemaal groepen aan het dansen en muziek aan het maken, ze waren allemaal in traditionele kledij.

Om 6 uur werden we verwacht in de bar van het hotel voor een inleidings gesprek over de trip.
We hebben dan ook met iedereen kennis gemaakt.

De volgende ochtend moeten we om half 6 vertrekken dus moesten we zien dat we om kwart over 5 de rugzakken hadden klaar staan.

Op naar ons Dragoman avontuur!!!