munnar 20-10 ~ 22-10

21 oktober 2015 - Munnar, India

Optijd opgestaan om naar munnar te gaan.

vandaag krijgen we een nieuwe chauffeur die vloeiend Engels praat, Zalig. We zijn om 10 uur vertrokken want we hadden een rit van ongeveer 4 uur voor de boeg. De rit zelf was wel een mooie rit vanaf het 2de uur, toen kwamen we aan in de natruur. Tussen bergen en bergwanden vol thee plantages, om het kwartier kregen we een mooi landschap met een waterval te zien. Zalig hier kijken we al lang naar uit!!! De foto´s zeggen meer dan woorden. ´s avonds zijn we naar een tipisch indische show gaan kijken, dat was wel eens leuk om te zien, eerst een dans show en daarna gevecht sporten show. Dat 2de was wel het leukste!!! daarna zijn we naar ons hotel gereden waar we alleen waren in het hotel, daar hebben we dan nog wat gegeten was niet veel bijzonder maar attend dat we iets kregen. Dan zijn we maar gaan slapen want er was geen wifi en niks op tv. :)

namaste!!

Vandaag vroeg opgestaan om weer naar de prachtige natuur te gaan kijken, om 8 uur eruit en om 9 vertrokken eerst 10 minuten wandelen berg op vanuit het hotel om naar een prachtig punt te gaan waar je een super mooi uitzicht hebt...  daarna met de auto naar een soort pretpark, daar konden we een paar adventure dingen doen zoals dead ride en over touwen lopen die over het water waren gespannen iet echt veel spanneds. we hebben er ook voor het eerst op een kameel gereden. Op het einde van het park was er nog een spookhuis, dat was wel leuk. Daarna zijn we gaan lunchen in een indisch restaurant want we wilden een keer echt indisch eten hebben, Mathieu (onze chauffeur) heeft bij ons aan tafel meegegeten, dus hebben hem voor ons laten kiezen wel gezegt wat zeker niet en wat wel mocht. uiteindelijk wel best lekker gegeten!!!

Dan zijn we naar het 2de hoogste punt van India gegaan eerst stuk met de auto daarna mochten er geen auto meer verder, natuurlijk voor Touristen geld te laten betalen! Maar ja dat hebben we er wel voor over want de natuur is hier echt onbeschrijfelijk! 2de stuk moesten we met een bus omhoog en daarna nog een deel te voet gegaan maar echt de moeite als je de foto´s ziet zal je ons wel gelijk geven :)

Terug in het hotel aangekomen alles ingepakt want we moesten naar een ander hotel omdat de kok van ons hotel heel ziek is geworden en naar het ziekenhuis moest. Dat vonden we niet erg want die bedden waren super hard dus hadden niet echt goed geslapen en er was ´s avonds niks te zien... dus nu zitten we in een beter hotel met Wifi dus kunnen jullie nog eens zien wat we hier allemaal doen.

morgen gaan we weer naar een andere stad, andere avonturen!!!

namaste!!!

1. Mama:
    22 oktober 2015
    Geweldig die natuur, en wat hebben jullie al veel beleefd! Geniet er samen maar goed van! Hoop dat er van nu af aan wel een engels sprekende gids voor jullie klaar staat!! Dikke kus voor jullie 2tjesXXX