Nha Trang - Tuy Hoa - Quy Nhon

18 januari 2016 - Nha Trang, Vietnam

Wauw dat was weer een mooie route!!!

We zijn veilig en wel in Nha Trang aangekomen.

Dit is een badplaats weer heel erg veel Russen op vakantie komen.

Er zijn hier dan ook veel Vietnameze die Russisch praten...

We hebben een klein maar leuk hotelletje gevonden, kamer met zicht op zee!! Genieten!!!

Onmiddellijk onze zwemkleren aan en hop naar de zee!

Hier hebben we een heel gezellig restaurant/bar gevonden die z'n eigen bier brouwt!

Mmmm en best wel lekker bier.

Ze hebben ook ligbedden bij de zee en ze hebben zelfs een zwembad dat we gratis mogen gebruiken.

Dus hebben we hier 3 dagen doorgebracht aan zee.

Gewoon lekker genieten :)

We hebben geprobeerd om de motors op de trein te zetten naar midden Vietnam omdat we even genoeg hebben van de motors maar dat was een beetje te duur, dus dan maar zelf doorgereden.

We zijn er eigenlijk wel blij om want we rijden continu langs de kust door kleine visser dorpen en hoge kliffen.

Prachtig!

Onze eerste stop is in Tuy Hoa, een kleine stad aan de kust waar niks te zien maar wel een goed en goedkoop hotel :)

Van Tuy Hoa gaat de trip verder naar Quy Nhon.

Weer een hele mooie weg.

De vering van tinne haar motor is het aan het begeven dus zijn we van motor gewisseld want dat rijd niet zo aangenaam.

En toen sloeg het noodlot weer toe.

Tinne is gevallen gelukkig niet hard maar het was wel weer effe goed schrikken!!

ZALIG heeft er gelukkig niks aan overgehouden buiten een paar blauwe plekken...

Gelukkig zijn we bijna op onze eindbestemming.

We hebben hier weer een goed hotel geboekt.

Een dorm bed kost hier bijna 10 € per nacht dus zouden we bijna 20 € kwijt zijn om in een kamer van 10 bedden te liggen.

Dus zijn we opzoek gegaan naar een kamer van 18 € per nacht, we liggen nu in een suite met uitzicht op zee :) ja idd voor 18 per nacht...

Hier in Quy Nhon gaan we 2 nachten blijven omdat we de motors gaan laten maken.

Tot de volgende