Siem Reap

30 december 2015 - Siem Reap, Cambodja

Na 2 dagen Strung Treng gaan we doorrijden naar Siem Reap.
De 2de grootste stad van Cambodja.
Maar we zijn nog niet het stadje uit of jeroen stampt z'n achterrem kapot.
Gelukkig waren we nog niet ver weg, dus terug gedraait en laten maken.
Na anderhalf uur was alles gemaakt en konden we wel aan onze trip beginnen.
Na 100 km knalt in eens tinne haar achter rek kapot en sleept haar rugzak over de grond.
Gelukkig niets met tinne buiten dat er nu een gat in haar rugzak zit...
Allebij op jeroen zijn motor gebonden wat makkelijk ging want daar zit een speciaal rek op.
en door gereden naar een kleine stadje waar we hebben geslapen dat was precies in het midden van onze rit naar Siem Reap.
De volgende dag weer een dikke 150 km gereden en dan aangekomen in het mega toeristische Siem Reap.
Hier hebben we het Funky flash packer hostel geboekt.
Een feest hostel voor oud en nieuw door te brengen.
Super gezellig heel veel backpackers, een zwembad en een rooftop bar.
Dus nu 4 dagen genieten.
Morgen gaan we naar het Grootste religieuse bouwwerk op aarde.
Ankor Wat...
meer daarover volgt!!!

1. Mama:
    30 december 2015
    Oei oei wat 'n pech onderweg! Gelukkig hebben jullie zelf niks! Nu gezellig feesten en genieten! hele gezellige jaarwisseling, en voor het nieuwe jaar 'n fijne reis verder met veel liefde, geluk en succes! En natuurlijk een behouden en gezonde thuiskomst!!! Xxx HVJ!!!