catlins - dunedin

19 maart 2016 - Catlins, Nieuw-Zeeland

Het is zalig om weer wakker te worden op een camping waar je niets moet betalen en toch 2 meter van het strand verwijderd te zijn.

We beginnen aan onze trip aan de zuidkust van het zuidelijke eiland, the catlins noemen ze het hier.

Prachtige landschappen waar de weg vaak vlak langs de gaat.

Hier heb je ook mooie wandelingen en super mooie zonsondergangen en zonsopgangen.

Na een middag rijden zijn we op een prachtige plaats beland om te kamperen.

Recht naast een meer wat aan de zee grenst.

Het water is als een spiegel. Hier hebben een van de mooiste zonsondergangen gezien van in Nieuw Zeeland. De volgende ochtend ook nog eens een prachtige zonsopgang gezien.

Wat is het leuk om in Nieuw Zeeland te zijn :)

We zetten onze reis verder naar ``de meest`` fotografeerde waterval van Nieuw Zeeland, dat was wel een kleine domper.

De waterval stelde niet zoveel voor, mss zijn we al een beetje te verwend met watervallen van in Laos :)

Dus dan maar door naar Dunedin.

Een gezellige stad, niet zoveel te beleven voor ons maar wel gezelligheid dus dat is al goed genoeg om lekker te gaan lunchen op het terras :)

Hier is ook de steilste straat van de wereld en idd hij is echt steil!!

'S avonds hebben we weer een zalige campspot gevonden pal naast de zee op een klif! Weeral zalig wakker worden met zonsopgang vanuit de zee :)

Nu kan ons avontuur beginnen aan de oostkust en nog een beetje centrum :)