Chiang Mai - chiang rai

1 december 2015 - Chiang Rai, Thailand

Vandaag hebben wij een rustig dagje gepland, het is de laatste dag van het festival.

Jeroen z'n harem vertrekt vandaag uit chiang mai dus zijn we ze nog gaan uitzwaaien :)

's avonds hebben we lekker gegeten bij een Nederlander.

En optijd gaan slapen.

's nachts is jeroen heel ziek geworden, dus was het mss toch niet zo goed bij die Nederlander :s

Goed dat we die privé kamer hebben...

Dat wordt dus even uitzieken.

De dag erop toch maar besloten om naar het ziekenhuis te gaan want jeroen begon koorts aan te maken, dat is niet goed hier (malaria/dengue).

Bleek niets te zijn, gewoon iets verkeerd gegeten.

Dan hebben wij besloten om nog een extra dagje chiang mai te doen omdat we graag nog een toer willen maken door de bergen.

En we zijn blij dat we dat hebben gedaan, het is hier zo mooi!!!

Heel de dag mooie landschappen gezien.

Zalig getoerd!

De volgende dag gaan we naar chiang rai.

Een heel mooie bus rit van 3 en half uur.

Daarna naar onze couch surf vrienden gegaan, daar was het iets minder leuk...

Hij had 2 nerts en dat stinkt... Die zaten nu in hun kooi maar je zag dat ze normaal wel rond lopen in de kamer.

Daar hadden we het dus niet echt mee, dan hebben we maar gezegd dat tinne een allergie heeft aan katten en dat we bang waren voor die allergie :) heeft hij dan ook heel goed opgelost, we mogen bij een vriendin van hem slapen de kamer ernaast die was wel proper :)

's avonds zijn we lekker Japans gaan eten moet denken thaise vrienden en daarna nog wat gepraat over chiang rai en over de thaise cultuur.

Vandaag gaan we opzoek naar een hostel in centrum chiang rai, wat niet zo moeilijk was...

Een tof klein hostel gevonden, vriendelijke mensen ze hebben goede tips gegeven hoe we het goedkoopste overal geraken.

We zijn dan naar de witte tempel geweest.

Dat was echt eens iets anders! Zeker de moeite waard om gezien te hebben!

Daarna nog een stop gedaan in het shopping centrum en op de avond markt, maar chiang rai heeft eigenlijk niet veel te bieden...

Optijd naar bed morgen steken we de grens over naar Laos!

Nieuw land, nieuwe avonturen, nieuwe dingen leren kennen!!!

We kijken er weer naar uit!