ho chi minh

8 januari 2016 - Ho Chi Minh City, Vietnam

Zo Zo dat hadden we niet verwacht maar we zijn zonder problemen de grens over geraakt meteen de motors.
Niets moeten betalen, niets van extra papieren moeten laten zien.
ZALIG!!!
We zijn dan tot de eerste stad gereden, daar was 1 hotel in de hele stad.
Wat dan ook nog eens een vrij chique en betaalbaar hotel was.
De dag erna zijn we naar Ho Chi Minh City gereden.
Wat een uitdaging...
Tinne heeft dat ook super gedaan.
Ze kan echt al goed rijden met die brommers!
Ho Chi Minh city is een stad waar miljoenen brommers rijden bijna iedereen rijdt er mee een brommer of ze nemen de bus of taxi.
Hier hebben je ook mensen die je brommer wegens zetten voor je als je ergens aankomt zo ook als je op café gaat.
Na enkele hotels bezochten te hebben toch een gevonden die vrij proper was, de dag erna zijn we opzoek gegaan naar een ander guesthouse wantrouwen het was toch niet zo'n fijne kamer.
We wanna sliepen er met 14 op 1 kamer.
Nu hebben we een guesthouse waar we met 4 op een kamer liggen.
We zij dan de stad gaan verkennen en 's avonds hebben we kleine rondvaart gemaakt op de mekong rivier en ook gegeten op de boot.
Dat was wel leuk om de stad vanaf het water te zien.

Vandaag zijn we naar het postkantoor van Ho Chi Minh en de notre dame hebben we ook gezien.
We hebben onze motoren een grote onderhouds beurt gegeven en alles laten maken zoals de pinkers en toeters...

Morgen reizen we door en begint ons avontuur in Vietnam echt!!