Sydney

11 april 2016 - Sydney, Australië

Australië, (Oz)

Na een korte vlucht van 3 en half uur komen we aan in Sydney.

Met de trein naar het centrum want ons hostel ligt midden in de stad. :)

Tinne was ziek geworden in het vliegtuig dus hebben we de rest van de avond niet veel meer gedaan.

Jeroen is een pint gaan drinken en tinne heeft wat proberen te slapen, maar dat was niet zo makkelijk.

We liggen op een kamer van 8 personen en in een party hostel...

Dus het was een niet zo fijne nacht.

De volgende ochtend zijn we dan maar gaan vragen voor een rustigere kamer, dat was geen probleem we kregen zelfs voor dezelfde prijs een privé kamer :)

Tinne was de volgende dag ook al een stuk beter. (wat slapen met een mens al kan doen). We hebben ook wat aan het opzoeken geweest wat dat kan zijn bij tinne omdat ze vrij vaak buikpijn heeft. En we hebben een wonder middel gevonden. Bach remedy rescue.

Dat zijn we dan ook direct gaan halen, een paar keer getest en het werkt perfect!!! (hadden we dat al maar in Azië)

We hebben met Laurens afgesproken om wat te gaan drinken en die heeft ons mee genomen naar een super gezellig roof top bar met uitzicht op opera house, en daar kregen we dan ook nog eens vuurwerk bij ook :)

Na een gezellige avond zijn we lekker gaan slapen. Zonder zatte mensen in onze kamer :)

De volgende dagen hebben we Sydney verkent. We zijn een gratis vanuit het hostel georganiseerde stadswandeling met gids gaan doen.

We hebben ook de ferry naar de zoo genomen. Wat een mooie zoo, uitzicht op de skyline van Sydney.

Leuke shows gezien, natuurlijk ook de wild life van Oz leren kennen.

De laatste dag in Sydney zijn we naar manly beach geweest, ook met de ferry.

Manly beach is een echte badplaats voor toeristen maar ook veel locals zitten hier, m.a.w. Veel te druk strand. ''s avonds hebben we met Sonja en Sjaak afgesproken om te gaan eten in het hotel waar Laurens heeft gewerkt. Super gezellige avond gehad!!! Dank aan Sonja, Sjaak en Laurens!!!

De volgende dag moeten we er vroeg uit want we vliegen naar darwin!!