thekkady 22-10 ~ 24-10

23 oktober 2015 - Kumily, India

6 uur, hop naar de jeep safari... wat een flop, we hebben maar de helft gezien van hetgeen ons belooft was. Het ging normaal 3,5 uur duren, maar na 2 uur stonden we al terug op de stoep van ons hotel. Het was te mistig, niet moeilijk zo vroeg in de ochtend... en waarom je persé een jeep nodig had, was voor ons ook niet echt duidelijk. Heel het gebeuren was op verharde wegen waar je gemakkelijk met een normale auto kan komen. De dag dag begon dus weeral heerlijk, NOT!!

We hadden besloten om maar gewoon een dagje hotel te houden, want eerlijk gezegd, het land is heel mooi, maar de mensen, dat is een ander verhaal. het zijn hier meesters in liegen en bedriegen in hoogste graad!

En dan ineens buiten alle verwachting belt de receptie naar de kamer....                    u krijgt een upgrade naar de honnymoon suite, dan toch nog iets leuk en zonder extra kosten? jaja zonder extra kosten.

Dus nu hebben we 2 badkamer, 4 tandenborstels , veeeeel zeepjes, een living, 2 terrassen, 2 tv's, en een goed gevulde minibar. Wat een luxe!

En dan  nu genieten maar, want dit gaan we niet meer meemaken. Een lekker warme douche, en sudoku's oplossen. Meer moet dat niet zijn, Toch?